Producenci
Promocje
Komplet pościeli  home sweet home 160x200- 3 części
Komplet pościeli home sweet home 160x200- 3 części
51,66 zł 46,49 zł
szt.
Szlafrok męski soft jasna krata
Szlafrok męski soft jasna krata
129,90 zł 99,00 zł
Szlafrok męski soft - szary
Szlafrok męski soft - szary
129,90 zł 99,00 zł
Szlafrok męski soft - granatowy
Szlafrok męski soft - granatowy
129,90 zł 99,00 zł
Szlafrok męski w kratę szary - polar
Szlafrok męski w kratę szary - polar
88,90 zł 71,12 zł
Komplet pościeli w serduszka 140x200
Komplet pościeli w serduszka 140x200
84,00 zł 67,20 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Najczęściej zadawane pytania

1. Czy moje dane osobowe są bezpieczne na stronie hepi24.pl

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas priorytetem. Wszelkie dane osobowe przekazywane są bezpiecznym połączeniem SSL. Twoje dane nie będą oczywiście przekazywane osobom trzecim. Aby zrealizować Twoje zamówienie, musimy przekazać ważne dane naszym partnerom, na przykład firmie kurierskiej oraz bankom lub naszym partnerom ds. technicznej realizacji wysyłania wiadomości e-mail. Wszyscy nasi partnerzy traktują Twoje dane poufnie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wykorzystują wyłącznie dane o istotnym znaczeniu dla realizacji świadczonych przez nich usług. Dane nie są przekazywane innym osobom trzecim. Jako klient możesz w każdej chwili zażądać informacji o zgromadzonych danych dotyczących Twojej osoby (zakres i cel). Ponadto możesz zażądać, aby dane te zostały usunięte lub skorygowane.

Szerzej na ten temat wspominamy w polityce prywatności

W przypadku pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji.

2. Czy kolor tkaniny wygląda dokładnie tak samo jak na ekranie?

W zależności od ustawień monitora Twojego komputera kolor tkaniny może się różnić od prezentacji online. Ogólnie zawsze mogą wystąpić odchylenia kolorów i odchylenia w strukturze towaru – niestety nie da się tego uniknąć i nie uzasadnia to reklamacji. Jeśli chcesz samodzielnie przekonać się, jakie właściwości ma dany materiał, skorzystaj z naszej wysyłki próbek.

3. Czy mogę śledzić status mojej dostawy?

Tak. Otrzymasz potwierdzenie wysyłki via e-mail. W wiadomości znajdziesz numer paczki i linki do śledzenia przesyłki.

4. Jaki jest czas dostawy?

Przesyłki wysyłamy zazwyczaj maksymalnie w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W potwierdzeniu zamówienia podana jest data wysyłki. Przewidywalnie w tym dniu Twoje zamówienie zostanie przekazane firmie logistycznej. W przypadku zamówień za opłatą z góry termin ten może oczywiście ulec przesunięciu. Czas dostawy zależy od wybranego sposobu przesyłki oraz adresu dostawy. Dostawa przesyłki kurierskiej następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin od chwili wysłania paczki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl